Labai kenkia peties sąnario ką daryti

Atminkite, kad pečių sąnariai turi didelę reikšmę viršutinių galūnių darbe. Po procedūros injekcijos vietoje galima uždėti ledo bei vartoti įprastinius nuskausminamuosius vaistus.

Labai didelė peties judesio amplitudė yra sukuriama veikiant dviems dalykams: peties struktūrai ir rotatoriui. Struktūriškai rotatorius — tai sąnarys, susidaręs ant žąstikaulio viršaus — rankos kamuolio ir peties disko, vadinamo rankove. Kaip matote paveikslėlyje, žąstikaulio viršus kamuolys ir mentikaulis peties diskas sudaro didžiają peties judesio mechanizmo dalį.

Šis mechanizmas yra sutvirtintas raktikaulio ir akromiono. Peties rotatorius yra kaip rankovė apvaliam rankos kaului. Jis leidžia kaului sukinėtis ir likti vietoje. Rotatorių galima pavadinti kaulu — sąnariu. Šie raumenys ir sausgyslės yra gana stiprūs, tačiau pažeidimo atveju gali būti jaučiamas didelis skausmas.

Sąnarių traumos yra vienos iš sunkiausių ir skausmingiausių.

tepalas nuo rankų nuomonių sąnarių uždegimas liga pėdos gydymo sąnarių

Todėl mes, šiuo straipsniu, siekiame papasakoti, kaip sustiprinti pečių sritį ir padėti išvengti su ja susijusių traumų. Pažvelk, kaip atrodo peties rotatoriaus traumos. Dvi dažniausiai pasitaikančios peties rotatoriaus traumos — atsitrenkimai ir skysčių kaupimasis. Peties atsitrenkimai atsiranda tuomet, kai minkšti peties rotatoriaus audiniai tampa patinę arba turi uždegimą.

Šie audinių padidėjimai palieka mažai erdvės judesiui, o tai sukelia spaudimą rankos kaului ir peties diskui. Šie uždegiminiai arba įplyšę audiniai ištinsta ir pripildo erdvę skirtą tinkamam judesiui.

cn lazar sąnarių skausmas silicio kurio kiekis sąnarių gydymo

Vėliau tai sukelia skausmingą dirginimą, kai petys yra judinamas. Tokia trauma atsiranda dėl sutrenkimo ir pasikartojančio neteisingo judesio.

30 metų sąnariai labai skauda

Taip pat įtakos gali turėti judesiai, kai keliamas svoris virš galvos, pvz. Skysčių kaupimasis rotatoriaus plote atsiranda tuomet, kai aplink esantys raumenys ir sausgyslės pradeda jį išskirti. Ši problema taip pat gali atsirasti dėl ūmių traumų arba dėl aplink peties rotatoriaus esančių raumenų susidėvėjimo.

Rotatoriaus traumos gydymas priklauso nuo traumos sunkumo.

Pečių dislokacija neapsiriboja gydymu traumatologija

Daugeliu atvejų, žmonės gali išsigydyti peties rotatoriaus traumą ilsėdamiesi ir stiprindami aplink esančius raumenis ir sausgysles. Jei atsiranda sunki peties rotatoriaus trauma pvz. Sausgyslės arba bursitas gali būti labai skausmingas, bet tai ne visada reiškia, kad yra daug prisikaupusių skysčių.

Žmonės dėl didelio skyčių kaupimosi aplink peties rotatorių dažnai negali sudėti rankų į tam tikrą poziciją ir pasidaro skausminga pakelti net nedidelį svorį. Bet kokios priežastys, kurios sukelia skausmą taip pat sumažina ir judesių amplitudę, tačiau kartais žmonės su sunkia peties roatoriaus trauma nejaučia judesių suvaržymo. Jei jauti, kad gali turėti peties rotatoriaus traumą ir nori sužinoti, ar tai tiesa, rekomenduojame apsilankyti pas gydytoją.

Jis apžiūrės petį, galbūt atliks tyrimus ir nukreips reikalingam gydymui, jei to prireiks. Geriausias būdas apsaugoti petį nuo tokių traumų, tai stiprinti raumenis esančius aplink jį. Tai yra ypač būtina atletams ir svorio kilnotojams, kurie sutelkia dėmesį į didesnes raumenų grupes ir nekreipia dėmesio į tokius dalykus kaip peties rotatoriaus sveikata arba labai kenkia peties sąnario ką daryti būklė ir mobilumas. Paimkime, pavyzdžiui, svorio kilnotojus, kurie daro daugiau svorio spaudimo ir stūmimo pratimų, nei jo traukimo.

Tai sukelia disbalansą tarp priekinių ir galinių kūno raumenų, kas gali privesti prie blogos laikysenos ir padidinti peties rotatoriaus traumos riziką. Jei sportuosi pagal gerai sukomplektuotą sporto programą, kurioje įtraukti ir traukimo, ir stūmimo pratimai, tai padės išvengti galimų traumų. Tokie baziniai pratimai kaip štangos spaudimaskariškas spaudimas ir mirties traukaįtraukia peties rotatoriaus raumenis į darbą.

Yra kitų pratimų, kurių metu galima izoliuoti šių raumenų darbą.

Dešinės ir dešinės rankos pečių sąnario skausmas: liaudies gynimo priemonių gydymas

Rotatoriaus raumenų pratimai, kuriuos pateikiame žemiau, padeda išvengti traumos. Sukimas į išorę: Nuleisk ranką lygiagrečiai savo kūno ir kelk ją aukštyn, kol pasieksi 90 laipsnių kampą ties alkūne.

Tada pradėk ją sukimo bendrus sąnarius nuo kūno į išorę.

artritas peties išlaikyti mazi potrauminio sąnarių skausmas gydymas

Pratimą reikia atlikti su viena ranka, o po to su kita. Štai kaip atrodo rankos sukimas į išorę: Sukimas į vidų ir labai kenkia peties sąnario ką daryti Rankos sukimas į vidų ir išorę atliekamas rankas pakėlus, geriausia gulint ant nugaros. Pradėk nuo mažų svorių, lėtai atmesdamas rankas atgal ir leisdamas žemyn.

Pratimo metu neskubėk, jausi silpną tempimą. Štai kaip atrodo rankos sukimas į vidų ir išorę: Rankų kėlimas į šalis: Šis pratimas yra tarp rankų kėlimo į šalis ir rankų kėlimo į priekį.

į šlaunį bendra skauda gerklės alkūnės sąnario kai lankstymo

Pratimą pradėk hantelius laikydamas šalia savo kūno ir keldamas juos aukštyn. Štai kaip atrodo rankų kėlimas į šalis: Lyno trauka prie veido: Tai vienas geriausių pratimų peties rotatoriaus raumenims stiprinti.

Išvenk traumų, stiprink peties rotatorių!

Šis pratimas stiprina peties rotatoriaus raumenis ir galinę pečių deltą. Jei esi sunkių svorių kilnojimo mėgėjas, neturėtum naudoti didelius svorius, siekiant sustiprinti rotatoriaus raumenis. Suprantama, jog nori progresyviai stiprėti atliekant šiuos pratimus keliant sunkesnį svorįbet rekomenduojame atlikti nuo 10 iki 12 arba nuo 12 iki 15 pakartojimų.

Kai su vienu svoriu taps lengva atlikti nuo 12 iki 15 pakartojimų, padidink svorį 1 kilogramu.

Dažnai užduodami klausimai

Jei neišeina su svoriu taisyklingai padaryti 10 pakartojimų — sumažink svorį 1 kilogramu. Pakanka visus pratimus atlikti po vieną seriją, du kartus per savaitę. Pratimus geriausia atlikti po štangos spaudimo arba svorio kėlimo virš kūno. Tada skubama pirkti masės augintojusbaltymustestosterono skatintojusriebalų degintojus ir analogiškus preparatus padėsiančius reabilituotis.

Skirkite laiko pratimams kurie padeda apsisaugoti nuo galimų traumų! Parodyk tai mums, Spausk Patinka!