Ėjimo skausmas raumenyse ir sąnariuose. Šiaurietiškas ėjimas – kineziterapeuto patarimai

Sergant osteoartritu, sąnarinė kremzlė tvirtas, elastingas ir glotnus jungiamasis audinys, dengiantis sąnarį , kuri veikia kaip amortizatorius, gali būti susidėvėjusi, plona ir nelygi. Ištiestą dešinę koją kelkite prieš save — maksimaliai aukštyn į priekį, po to atveskite maksimaliai atgal.

ėjimo skausmas raumenyse ir sąnariuose

Šiaurietiškasis ėjimas Nordic walking — tai ėjimas naudojant specialiai šiam ėjimui sukurtas lazdas. Šios lazdos naudojamos tam, kad einant tinkamai judėtų ne tik apatinė kūno dalis, bet ir viršutinė.

  • Liga su rankų sąnarių
  • Peties sąnarys bursito gydymas
  • Pratimų terapija Rankinė terapija Sisteminga mankšta mankštos terapija yra ypač aktuali, kai lėtinio skausmo priežastis yra degeneracinės stuburo ligos, tokios kaip osteochondrozė, spondilozė, disko išvarža.

Tai labai efektyvus ir lengvas būdas pagerinti Jūsų fizinę būklę. Šį ėjimą praktikuoti gali kiekvienas — nėra apribojimų dėl amžiaus, svorio ar fizinio pasirengimo.

  1. Kaulų - raumenų ligos - Sveikas Žmogus
  2. Raumenų skausmai visame kūne - Bursitas
  3. Naujienos / Straipsniai - Didlaukio Klinika
  4. Gliukozaminas chondroitino vader
  5. Dvilypis raumuo – Vikipedija
  6. Tupiant sutraškėjęs kelis praneša, kad sąnariams reikia pagalbos: gali baigtis ir nepagydoma liga Kol mes džiaugiamės vasara, mūsų sąnariai ir raumenys intensyviai dirba.
  7. Šiam straipsniui ar jo daliai trūksta išnašų į šaltinius.
  8. Todėl spalio oji yra minima kaip Pasaulinė artrito diena, skirta padidinti žmonių supratimą bei pagilinti žinias apie šią ligų grupę ir jos poveikį sergančiųjų bei jų artimųjų gyvenimams.

Pasirinkus šiaurietiškąjį ėjimą, labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog egzistuoja tam tikra vaikščiojimo su lazdomis technika. Vaikščiojimo su lazdomis technika yra panaši į lygumų slidinėjimo: žengiant pirmyn dešine koja, atsispiriama kairėje rankoje laikoma lazda. Atminkite, jog lazdos reikalingos ne pasiremti, o atsispirti.

Kaip padėti savo sąnariams?

Lazda į žemę smeigiama ne vertikaliai, o 45 laipsnių kampu. Labai svarbu taisyklingai atlikti judesius rankomis: judesys ranka pradedamas ją pastačius stačiu kampu į priekį, baigiamas mostu ištiesta ranka už nugaros.

Mūsų draugai

Mosuojant rankomis, aktyviai dirba ne alkūnės, o peties sąnarys. Pasak specialistų, žingsniuojant su lazdomis pečius reikia laikyti nuleistus, lazdas — kuo arčiau kūno.

ėjimo skausmas raumenyse ir sąnariuose

Einant negalima krypuoti į šalis. Nugara turi būti tiesi, pilvas įtrauktas, rankos atpalaiduotos, visas kūnas šiek tiek pasviręs į priekį.

Priežastys

Ėjimo greitį reikia rinktis pagal savo galimybes. Jei žingsniuodami spartesniu žingsniu imate dusti, greitai pajuntate nuovargį, vadinasi, reikėtų sumažinti tempą.

Prieš treniruotę būtina apšilti, o po jos atlikti tempimo pratimus.

ėjimo skausmas raumenyse ir sąnariuose

Pasirinkta trasa turėtų būti lygi.